10 melodii de ascultat … luni

Dear Monday

Este luni și te trezești buimac după un week-end agitat. Înjuri alarma care parcă te trage de mâneca și-ți spune „Du-te la muncă!”. Apeși butonul de snooze de câteva ori. Însă, inevitabil, te enervezi și te dai jos din pat. Parcă nici cafeaua nu are gust lunea. Vremea de afară este urâtă și parcă simți că ziua ta va fi un mare dezastru. Ai o stare generală proastă și, după ce te-ai enervat în mijloacele de transport în comun ajungi în cea mai proastă stare la birou.

Dar totuși te decizi să dai zilei o șansă. Șansa mea de astăzi este Youtube. Însă cum nu-s o fire egoistă, m-am decis să împart și cu voi 10 dintre melodiile ce mă ajută pe mine „la tratament”. Ordinea este total la întâmplare, căci mi-e greu să fac un top al pieselor preferate. Dacă-ți place vreuna, nu ezita și adaug-o și în playlist-ul tău. Enjoy! 

1. Jay Haze – I wait for you feat. Laila Tov . Chiar dacă nu vei înțelege niciun cuvânt din această piesă, închide ochii și lasă-ți mintea să zboare o dată cu instrumentalul. Mulțumesc Ovidiu că mi-ai aruncat în brațe piesa asta.

2. Dub FX – Flow feat. Woodnote. Este fix genul de piesă ce te trezește instant. Bubuiturile și saxofonul lui Woodnote garantează efectul de cafea tare.

3. The XX – You Got The Love (Florence And The Machine cover). Să fiu foarte sinceră, variantă remixată mi se pare mai bună decât originalul. Props Dumi 🙂

4. Gotye – Somebody That I Used To Know feat. Kimbra. Nu știu de ce, însă piesă asta a început să-mi placă după ce s-a calmat toată lumea cu ea 🙂

5. Breaking Benjamin – The Diary of Jane. Puțin rock nu strică niciodată.

6. Michael Bublé – Feeling Good sau piesa care-mi dă mereu fiori

7. Fever Ray – Keep The Streets Empty For Me. Mulțumesc producătorilor de seriale că mi-au adus la urechi piesa asta.

8. The Fray – You Found Me. Melodia pe care am avut-o ca ton de apel mai bine de un an de zile

Lost and insecure, you found me, you found me

9. Snow Patrol – Chasing Cars. Pe băieții ăștia i-am descoperit uitându-mă la Grey’s Anathomy … și tare fericită sunt.

10. The Cat Empire – The Lost Song LIVE. Piesă de ascultat cu căștile pe urechi. Atenție, poate crea dependență!

„Ziua de luni trebuie interzisă … prin lege”

Comments
5 Responses to “10 melodii de ascultat … luni”
  1. Marius Claudiu spune:

    M-ai nimerit cu unele piese:)

  2. Marius spune:

    ClasŞic Rock Anthems pentru mine.

    Da mai e un aspect important. Ai păţit probabil să asculţi o melodie ce nu îţi plăcea datorită unor căşti foarte bune. Poate cândva o să fac un review de căşti :D. Chesti cu anulare fonică etc.

  3. Alex Hampu spune:

    Nimeni Altu’ feat Subsemnatu – Legalizați gândurile
    Melodia asta o ascult în fiecare dimineață indiferent de ce zi ar fi… mă trezește automat.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. AnzhelaMovies spune:

    […] Tami Alexandra […]



Lasă un comentariu